Sunday, January 2, 2011

~BILA HATI MULA BERBICARA~


Assalamualaikum....


Alhamdulillah, ana bersyukur ke hadrat illahi yang telah mengizinkan ana mencipta sebuah blog yang  x seberapa ni.. Rasa terharu bila dapat mencipta satu blog ni.. huhu,, amatlah jakun.. memang sudah diniatkan dihati ini bahawa akan mencipta satu blog selepas selesai peperiksasan SPM ni... Alhamdulillah, tercapai jugak walaupun lewat..  huhu.. buat sahabat-sahabat ana yg melawat blog ana ni, ana ucapkan jazakallahu khaira.. moga sama2 kita dapat berkongsi ilmu dan cerita2 samaada suka @ duka yang mewarnai hidup kita.. kerana apa yang singgah di dalam hidup kita iaitu yang digelar memori! amatlah indah walaupun ianya sepahit hempedu!! perlulah diingati bahawa setiap sesuatu itu ada hikmahnya....


 Pesanan buat sahabat-sahabat ana yang ana sayangi kerana Allah,,  jika hendak berkongsi ilmu atau cerita2 yang menarik amatlah ana alu-alukan..        


Ana rasa ini sahajalah post pertama ana sebagai kata alu-aluan untuk antum semua.. InsyaAllah,, akan ana coretkan  cerita2 yg boleh kita kongsi bersama di lain kali..


                                                             ~Salam ukhwah~

No comments:

Post a Comment